با این حال، در بین همه این موارد، به ناهنجاری های دیگری نیز اشاره می شود که حتی نویسندگان نیز قادر به تعریف آنها نبودند.
هیچ چیز نمی تواند چیزهای عجیب و غریب در تاریخ را توجیه کند؛ همین امر در مورد نقاشی دیواری ارائه شده در بالا نیز صدق می کند. این نقاشی دیواری در داخل صومعه Decani در ویسوکی، صربستان به نمایش گذاشته شدهاست.
اصل و نسب این صومعه
صومعه دکانی در سال ۱۳۵۰ میلادی به دستور شاه استفان دکانسکی صربستان ساخته شد و به همین دلیل نام این صومعه به آن داده شد. هنرمند پشت نقاشی دیواری ناشناخته است، اگرچه این نقاشی با نام "سرج" امضا شده است، اما هیچ سابقه تاریخی با چنین نامی وجود ندارد.
چنین نقاشیهای دیواری در صومعههای ارتدکس بسیار رایج هستند و معمولاً لحظات مهم کتاب مقدس را با توجه زیاد به جزئیات به تصویر کشیده شده در نقاشی به تصویر میکشند. این نقاشی های دیواری نیز باید بر اساس کیفیت جزئیات تایید شوند، در غیر این صورت، کل قطعه دوباره رنگ آمیزی می شود.
این بدان معناست که یوفو (شیء پرنده ناشناس) که در داخل نقاشی دیواری به تصویر کشیده شده است، می تواند از یک پرونده کتاب مقدس گمشده باشد که ما از آن بی اطلاعیم.
اریش فون دانیکن نویسنده و مورخی است که از این ایده حمایت می کند که هوش فرازمینی به بشریت کمک کرده تا به نقطه ای برسد که بتواند خود را توسعه دهد. در کتابی که او با عنوان ارابه های خدایان نوشته است، همچنین بیان می کند که بسیاری از شواهد، مانند نقاشی دیواری مورد بحث ما، دلیلی برای دروغ گفتن و بازنویسی تاریخ ندارند.
ویدیو:
سرنوشت دختر علوم تحقیقات
در دارالخلافه با بهزاد یعقوبی
مرز حریم خصوصی و عرصه عمومی کجاست؟